رحمت الله خزائی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت فن آوا ماهواره انتخاب و مراسم معارفه وی با حضور مردانی شهربابک برگزار گردید. خزائی جایگزین محمد باقر پیشوایی شده است.

در راستای توسعه فعالیت‌های شرکت فن آوا و اضافه شدن مدیران توانمند به جمع خانواده بزرگ فن آوا ، دکتر محمدمردانی شهربابک، مدیرعامل شرکت گروه فن آوا روز چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ طی حکمی از زحمات و تلاش های محمد باقر پیشوایی تقدیر و رحمت الله خزائی را به عنوان مدیرعامل و رئیس جدید هیات مدیره این شرکت منصوب کرد.
در متن حکم خزائی، توسعه بازار و دستیابی به سود پایدار از طریق توسعه خدمات در حوزه SAP، ارتقاء رضایت مشتریان از طریق ارتقاء کیفیت خدمات و تکریم وارتقاء سطح رضایت مندی شغلی وسازمانی کارکنان با ارائه خدمات مناسب روحی و رفاهی ، مطابق با ضوابط و مقررات به عنوان اهداف دوره مدیریتی جدید از سوی مدیرعامل گروه فن آوا مشخص شده است.

همچنین محمد مردانی در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت فن آوا ماهواره گفت : « شرکت فن آوا ماهواره پیشرفت های خوبی را در سال‌های اخیر کرده و با توجه به شرایط پیشرفت تکنولوژی در جهان می‌تواند خدمات خوبی را به بسیاری از دستگاه‌ها و ارگان‌های کشور ارائه دهد. امیدوارم در دوره مدیریت جدید شتاب تحول در این بخش‌ها بیشتر شود و توافقات بیشتری در این خصوص صورت گیرد تا همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند با اتکا به توان داخلی پیشرفت کنیم. »

رحمت الله خزائی فارغ التحصیل رشته مخابرات بوده و سابقه فعالیت در شرکت‌های مختلف حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در کارنامه خود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *