اخبار
محمد باقر پیشوایی

به گزارش روابط عمومی گروه فن آوا، حضورش در فن آوا ماهواره هنوز به تعداد ماه‌های یک سال نرسیده است ولی داستان این برند ۱۶ ساله را مو به مو روایت می‌کند و خود را عضوی از خانواده فن آوا می‌داند. مسیر طی شده در سال‌های گذشته را مثل کف دست‌ش می‌شناسد و همه چالش‌ها و موفقیت‌ها را سرمایه امروز فن آوا ماهواره قلمداد می‌‍کند. همکاران‌ش را جز برترین متخصصان ارتباطات ماهواره‌ای کشور برمی‌شمارد که اگر بی رقیب نباشند کم رقیب هستند.

سکان مدیریت و هدایت فن آوا ماهواره ۹ ماه است که به محمدباقر پیشوایی سپرده شده است و در این مدت اهتمام ویژه‌ای برای تعریف مدل‌های کسب وکاری جدید صرف شده است. برنده شدن در مناقصات، همکاری با برندهای برتر صنعت بانکداری همچنین ارائه خدمات به یکی از اپراتورهای تلفن همراه در کشور از دستاوردهای فن آوا ماهواره طی سال‌های گذشته است.

فن آوا ماهواره در سال ۱۳۸۳ با هدف توسعه ارتباطات ماهواره‌ای زیر مجموعه هلدینگ فن آوا تأسیس شد و در سال ۱۳۹۳ با دریافت مجوز SAP از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی عنوان مهمترین رقبای این عرصه را کسب کرد. پیشوایی با رجوع به آخرین آمار و اطلاعات فن آوا ماهواره را، از حیث مصرف و پهنای باند جز سه شرکت برتر؛ از میان ۷ شرکت دارای مجوز SAP در کشور معرفی می‌کند.

اما نه تلاش نیروهای متخصص در فن آوا ماهواره که پیشوایی معتقد است به دلیل همکاری و کارکردن با برندهای بین‌المللی و ملی ادبیات و دیپلماسی فناوری را به خوبی می‌شناسند و نه در اختیارداشتن تجهیزات فنی ارزشمند باعث نمی‌شود تا فن آوا ماهواره راه را رفته بداند و خودش را یکه تاز میدان.

سالها سابقه و سبد متنوع مشتریان وجه تمایز فن آوا ماهواره نسبت به رقبا است ولی این تمام آن چیزی نیست که متخصصان شرکت به دنبال آن هستند. آنها چشم به بازار دوخته‌اند تا بتوانند در تقاطع بزنگاه‌ها و چالش‌ها از طریق میان بر فرصت‌ها خلق ارزش کنند و پیروز میدان باشند.

بخش‌های فنی و بازرگانی فن آوا ماهواره در تعامل با یکدیگر در گذر از بحران‌ها و کمبودها به رضایت مشتریان می‌اندیشند و در تلاش هستند با ارائه بهترین خدمات و سرویس‌ها تجربه همکاریشان را به بهترین تجربه کاری تبدیل کنند.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *